حرفهایم برای تو

دل نوشته های من

حرفهایم برای تو

دل نوشته های من

.......

من واژه کوچک بودنم

 

تو مظهر همیشه ماندنی

 

من آغاز ناچیز قصه ام

 

تو امید همیشه داشتنی

 

من شادان از دنیایی بودنم

 

تو سرمست همیشه ماندنی

 

من بیتاب از پریشانحالیم

 

تو قصه همیشه خواندنی

 

من بی تو یک برگ کوچکم

 

تو خورشید نورافشان منی

 

من آهنگ دلگیر هستییم

 

تو قصیده  بیداد منی

 

من آواز حزین یک شبم

 

تو مانند شادی کودکی

نظرات 3 + ارسال نظر
لادن چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://www.eshghe-binahayat.blogfa.com

سلام آقا امین عزیز
خوب بیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مرسی که خبرم کردی
شعرت خیلی قشنگ بید
موفق باشی
فیلا؛ بای بایییییییییییییییییی

لادن پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

سلام خوبییییییییییییییییییی؟
بابا دور از جون
باشه حتما؛
یادم می مونه

الیاس جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:57 ب.ظ http://elyass.blogsky.com

سلام
خوبی داداش
شرمنده که دیر اومدم
شعرت هم توپ توپه
بای بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد