حرفهایم برای تو

دل نوشته های من

حرفهایم برای تو

دل نوشته های من

باز روزی آمد

من شب و سیاهی تویی نور سپیده

من خسته و نا امید تویی سرچشمه امید

منم اون غریبه ای که عاشقت بود عاشقونه

تویی اون فرشته ای که تا نهایت ............

 

------------------------------------------------ 

بابا شرمنده من مدتی نبودم منتظرتون هستم

نظرات 2 + ارسال نظر
لادن دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:28 ب.ظ http://www.eshghe-binahayat.blogfa.com

سلام خوبییییییییییییییییییییی؟
میسی که اومدی.
شعر خوشلی بود
من اپممممممممممممممممم

لادن دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ


[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]
[لبخند]
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل]
[گل]
[لبخند]
[گل]
[گل][گل]
[گل][گل][گل]
[گل][گل][گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد